Пошуковий запит: (<.>A=Бухальська С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Бухальська С. Є. Розвиток інформаційно-комунікаційної складової педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичного коледжу [Електронний ресурс] / С. Є. Бухальська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_4
|
2. |
Бухальська С. Компетентнісно зорієнтований розвиток студента в системі навчально-виховної та методичної роботи медичного коледжу як умова модернізації вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / С. Бухальська, О. Мельничук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_7 Розглянуто зміст поняття “компетентнісно зорієнтований розвиток студента” з точки зору його реалізації в системі навчально-виховної та методичної роботи медичного коледжу як умови модернізації вищої медичної освіти. Зазначено, що при вивченні дисциплін студентами-медиками циклу загальноосвітньої підготовки здійснюється формування ключових компетентностей – комунікації рідною мовою, математичної грамотності та інформаційно-комунікаційної, здоров’язбережувальної, соціальної, загальнокультурної компетентності. Підкреслено, що при вивченні дисциплін професійної та практичної підготовки формується спеціальна, фахова компетентність майбутніх медичних працівників. З’ясовано, що у процесі професійної підготовки молодших медичних спеціалістів та бакалаврів в Україні, що здійснюється у системі навчально-виховної та методичної роботи медичних коледжів, реалізуються головні завдання модернізації вищої медичної освіти – випуск кваліфікованих медичних кадрів з високим рівнем сформованості ключових, базових, професійних компетентностей, що охоплюють загальноосвітні та фахові знання, практичні уміння і навички. Рассмотрено содержание понятия “компетентно ориентированное развитие студента” с точки зрения его реализации в системе учебно-воспитательной и методической работы медицинского колледжа как условия модернизации высшего медицинского образования. Отмечено, что при изучении дисциплин студентами-медиками цикла общеобразовательной подготовки осуществляется формирование ключевых компетентностей –информационно-коммуникационной, сохраняющей здоровье, социальной, общекультурной компетентности. Подчеркнуто, что при изучении дисциплин профессиональной и практической подготовки формируется специальная, профессиональная компетентность будущих медицинских работников. Выяснено, что в процессе профессиональной подготовки младших медицинских специалистов и бакалавров в Украине, которая осуществляется в системе учебно-воспитательной и методической работы медицинских колледжей, реализуются основные задачи модернизации высшего медицинского образования – выпуск квалифицированных медицинских кадров с высоким уровнем сформированности ключевых, базовых, профессиональных компетенций. Эти профессиональные компетенции охватывают общеобразовательные и профессиональные знания, практические умения и навыки.Considered the meaning of “competent student oriented development” in terms of its implementation in the system of educational and methodical work of the medical college as a condition for the modernization of higher medical education. It is noted that in the study subject’s medical students of general education cycle is carried out the formation of key competencies - communication in their native language, mathematical literacy and information and communication, self-health, social and general cultural competence. It’s stressed that the study subjects of professional and practical training formed a special professional competence of future health professionals. It was found that in the process of training of junior medical specialists and bachelors in Ukraine, which is implemented in the system of educational and methodical work of medical colleges, implemented the basic tasks of modernization of higher medical education – the release of qualified medical personnel with a high level of development of key, basic, professional competencies covering general and vocational knowledge and practical skills.
|
3. |
Бухальська С. Тренінг як групова форма розвитку ціннісно-мотиваційного компонента педагогічної компетентності викладачів вищих медичних навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. Бухальська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 4. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_4_5
|
4. |
Бухальська С. Теоретичні аспекти реалізації міжпредметної інтеграції в процесі викладання медичної біології у вищих медичних навчальних закладах [Електронний ресурс] / С. Бухальська, Н. Шамро // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_1_26
|
5. |
Бухальська С. Актуалізація художньо-естетичного виховання студентів-медиків засобами музичного мистецтва [Електронний ресурс] / С. Бухальська, О. Бухальський // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_38
|
6. |
Бухальська С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. Бухальська // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 3. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_3_22
|
7. |
Бухальська С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу [Електронний ресурс] / С. Бухальська, С. Бухальська // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 4. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_4_26
|
8. |
Бухальська С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі [Електронний ресурс] / С. Бухальська, С. Бухальська // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 3. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_3_23
|
9. |
Бухальська С. Інноваційно-розвивальне освітнє середовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури [Електронний ресурс] / С. Бухальська, Ю. Олексін // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 4. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_4_18
|
10. |
Бухальська С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології [Електронний ресурс] / С. Бухальська, Г. Сергеєва // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 2. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_40
|
11. |
Бухальська С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Бухальська, Г. Голобош // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 4. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_4_31
|
12. |
Мялюк О. П. Зміни показників антиоксидантного захисту при хронічному ентероколіті та їх корекція [Електронний ресурс] / О. П. Мялюк, С. Є. Бухальська, Н. В. Захарко, П. М. Невгадовська, О. Й. Єгер // Health & Education. - 2023. - Вип. 1. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/heduc_2023_1_10
|
13. |
Бухальська С. Розвиток соціальної компетентності здобувачів медичної та фармацевтичної освіти у процесі вивчення природничих дисциплін [Електронний ресурс] / С. Бухальська // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 3. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_3_14
|
14. |
Бухальська С. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів медичної та фармацевтичної освіти: зміст, структура, рівні розвитку [Електронний ресурс] / С. Бухальська, О. Куклевська // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 4. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_4_12
|